kak nora  

Posted by: Story in

erita ni berlaku pada usia aku 20 tahun.aku ada seorang jiran yang aku kenali sebagai kak nora.dia ni memang seksi orangnya.dia tinggal sorang je kat rumah tu. oleh kerana keseksiannya itu aku selalulah melancap sambil membayangkan yang aku berasmara dengannya.dia perasan yang aku selalu perhatikan dia tapi dia buat tak tau je.satu hari dia tegur aku nak pinjam vcd. aku pun bagilah cerita apa aku tak ingat.sejak dari itu jami sering bertukar vcd.setelah dua bulan bertukar tukar vcd satu hari aku sengaja bagi dia pinjam cerita yang ada romen romen.keesokannya dia memulangkannya sambil bertanya "ada lagi ke cerita macam tu?". "ada" aku mejawab."yang heavy pun ada, nak pinjam?"tanyaku."boleh juga" dia menjawab sambil tersenyum.
dua hari selepas itu dia memulangkan vcd itu sambil berkata "best jugak cerita ni kan?". aku pun menjawab "kalau dapat buat lagi best". "nak ke ?" katanya lagi. aku pun apa lagi terus je aku "nak".kami pun berbincang bila dan dimana nak memulakan acara.malam tu jugak aku datang kerumahnya jam 11. pada mulanya dia kelihatan malu tapi setelah aku kata semuanya akan ok dia hanya menurut arahanku. seperti yang aju tengok dalam vcd , kami mulakan dengan ciuman. kami bercium sambil berdiri. aku dapat lihat mata kak nora separun lelap kerana kesedapan.kemudian aku menaggalkan bajunya maka tinggallah cplinya yang berwarna merah itu. tanpa disuruh kak nora melucutkan colinya dan menanggalkan baju aku. aku menanggalkan skirt kak nora fulamakkkkk...tak pakai spender macam pompuan mat saleh le.dia menanggalkan seluar aku dan melondehkan spender aku maka tersemburlah konek aku yang dah lama tegang.kami berciuman lagi sambil tangan aku meramas tetek kak nora.kak nora pimpin aku masuk kedalam biliknya dan kami pun baring berpelukan diatas katil.tetek kak nora ku hisap dan ku gigit manakala tangan kak nora mengurut konek aku.lepas tu aku hisap cipap kak nora yang dah basah tu.aku gigit kelentitnya dan aku hisap sampailh terpancut air mazi kak nora. aku minta kak nora hisap konek aku dia hanya menurut perintah. tak lama lepastu aku minta izin kak nora untuk menusukkan konek aku kedalam cipapnya.dia merelakan dan berpesan "masuk slow slow dan jangan pancut dalam ye.." aku hanya mampu kata "ok". aku pun masukkan konek aku kedalam cipap kak nora.mak oii susahnya nak masuk,ketat siut.mujurlah ada pelincir tak lah sakit sangat konek aku. setelah masuk habis aku cuba tarik keluar masa tulah aku dengar kak nora mengerang kesakitan "auw auw ahhhh .. ahhhhh.." namun kuteruskan jua dayungan sampailah aku rasa batang konek aku dibasahi lendir.munkin air mani kak nora. lebih kurang sepuluh minit aku berdayung setelah bebrapa kali berhenti (sebab rasa nak terpancut) aku pun sampai keklimaksnya tapi aku tak sempat nak tarik keluar dan akhirnya aku pancut je kat dalam mujurlah kak nora tak sedar sebab dia dah game dulu. malam tu kami ulangi sampai 4 kali dan kami kerap ulangi pada hari berikutnya sampailah ketahap kak nora yang minta diromen. aku ok aje. akhirnya kami setuju untuk romen tiga kali seminggu iaiti pada isnin, rabu dan sabtu. keadaan begitu berlarutan hanpir setahun sehinggalah kak nora ditukarkan kerja kepantai timur sejak itu kami terputus hubungan.

This entry was posted on 11:22 PM and is filed under .